• Kolping Srbije Kolping YOUTH
  • Kolping Srbije Dajemo SNAGU onima kojima je NAJPOTREBNIJA
  • Kolping Srbije VITAPLAN - briga i nega za STARE i OBOLELE
  • Kolping Srbije KOLPING Porodice

Kolping Srbija

Panel diskusija o online poslovima

Kolping društvo Srbije, u saradnji sa Poslovnim inkubatorom Novi Sad, organizovalo je 08.04.2017. treću u nizu panel diskusiju u vezi sa zapošljavanjem, ovaj put nazvanu "Ti u očima (Internet) poslodavca". Više od 50 učesnika imalo je prilike da čuje iskustva i savete predavača o tome kako se sve Internet može iskoristiti kao izvor zarade.

 

Kolping društvo Srbije organizuje ove panel diskusije kako bi se pružila prilika mladim ljudima, u potrazi za poslom, da čuju savete, sugestije i lične priče uspešnih ljudi, voljnih da podele svoja iskustva. Na prethodne dve panel diskusije učesnici su imali prilike da pričaju direktno sa poslodavcima različitih preduzeća, od malih uspešnih start up firmi, do velikih multinacionalnih kompanija. Slušajući predloge iz evaluacija prethodnih događaja, na trećoj je došlo do promene koncepta i bilo je priče samo o jednom "poslodavcu" - Internetu.

 

Jovana Perković, frilenserka i blogerka, prva je podelila svoju priču. Okupljenima je predstavila svoja iskustva sa online platformama za nalaženje frilenserskih poslova, objašnjavajući učesnicima šta se gde može očekivati. Takođe je izdvojila koliko je važno konstantno se edukovati, ali i poštovati svoj rad i ne devalvirati svoju cenu. 

Dimitrije ostojić, osnivač kreativnog studija za marketing, web i grafički dizajn, Default design, predstavio je učesnicima kako se može zarađivati i deljenjem specifičnih znanja koje svako od nas poseduje. Objasnio je učesnicima i da je jako bitno pronaći odgovarajuće kanale distribucije, jer se predstavnici različitih ciljnih grupa ne nalaze svi na istom mestu.

I Jovana i Dimitrije su naglasili kako se za bavljenjem online poslovima, pogotovo u početku, mora biti "štreber, a ne kampanjac" i da je neophodno biti uporan pre iskazivanja prvih rezultata vašeg truda.

 

Željko Dangubić, fotograf, predstavio je učesnicima panel diskusije pojam stock fotografije i svoja iskustva u bavljenju istom. Takođe je objasnio koje su najveće agencije koje se bave stock fotografijom i naglasio je koliko je u ovoj vrsti posla bitno udruživanje, da je pojedincima mnogo teže probijanje na tržištu. Kao savet potencijalnim budućim kolegama dao je i preporuku da pokušaju da budu specifični, da pronađu svoju nišu, kako bi postali prepoznatljivi i mogli da odgovore na zahteve budućih klijenata.

Aleksandra Đošić i Filip Kujundžić iz škole za online časove engleskog jezika Bibo Global Opportunity, objasnili su učesnicima kako izgleda proces prijavljivanja za edukatore, kao i specifičnosti ovakvog rada. Pričali su i o svojim ličnim iskustvima, kao i tome kako oni koji se odluče da postanu njihove kolege mogu birati koliko žele da rade, pa samim tim i koliko će zarađivati.

Kolping društvo Srbije se zahvaljuje svim predavačim i učesnicima i zbog velikog značaja koji ove teme imaju, nastavićemo da pomažemo mladim ljudima u potrazi za poslom i planiranju karijere.